הצהרת נגישות לאתר האינטרנט של Ticketmaster
בשנים האחרונות אתרי האינטרנט הפכו להיות הפלטפורמה העיקרית לפרסום המידע והשירותים השונים המוצעים על ידי החברה לציבור הרחב.
באתר אינטרנט זה ניתן לקבל מידע אודות חברת טיקטמאסטר, מידע אודות אירועים שונים, אפשרות מקוונת לרכישת כרטיסים לאירועים והפקות, אזור שאלות נפוצות, אזור קריירה ועוד.
מטרת החברה בהנגשת האתר היא יצירת שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות בעת גלישה ברשת האינטרנט..
התאמות הנגישות באתר האינטרנט
באתר אינטרנט זה בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך WCAG2.0 שפורסם באמצעות הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.
ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר (EDGE). לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.
לצורך הנגשת האתר לאנשים עם מוגבלות בוצעו מספר רב של פעולות, ביניהן:
- שימוש בניגודיות חזותית מתאימה בין צבע הטקסט לצבע הרקע.
- יצירת שינוי חזותי בולט וברור בעת ריחוף מעל אלמנטים קליקבילים (לחיצים) כגון: תפריט עליון, תפריט תחתון קישורים וכפתורים.
- שימוש בתוסף נגישות המאפשר שיפור חווית המשתמש בעת גלישה באתר.
התאמות שבוצעו באתר לגולשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך:
- שימוש בלייבלים מתאימים וברורים בשדות המופיעים במסגרת טופס יצירת קשר.
- שימוש בשפה פשוטה ובהירה בכל עמודי האתר.
שימוש ברכיב ההנגשה (תוסף נגישות)
במסגרת תהליך הנגשת האתר הוטמע תוסף שהינו רכיב נגישות המאפשר שימוש נוח ושיפור חווית המשתמש באתר והתאמתו לאנשים עם מוגבלות.
הגלישה באתר בעזרת שימוש בתוסף הנגישות מומלצת באמצעות דפדפן גוגל כרום בגרסתו העדכנית ביותר. בעת שימוש בדפדפנים אחרים שאינם מעודכנים יתכנו בעיות התאמה בין הפעולה הנדרשת לביצוע השינוי בפועל במסגרת האתר.
מדריך למשתמש ברכיב ההנגשה (תוסף הנגישות) המותקן באתר:
לצורך הפעלת האפשרויות הקיימות ברכיב הנגישות יש ללחוץ על "אייקון הנגישות" המופיע בחלקו התחתון של המסמך.
תפריט הנגישות כולל מספר ההתאמות, בניהן:
- כפתור להגדלת תצוגת האתר.
- כפתור להקטנת תצוגת האתר.
- אפשרות הפיכת הגופן לגופן קריא.
- אפשרות להפיכת צבעי האתר בהתאם לצרכי המשתמש.
- אפשרות להדגשת קישורים וכותרות.
- אפשרות לעצירת הנפשות.
- כפתור לאיפוס כל ההגדרות שבוצעו באמצעות התוסף.
מידע ושירות לקוחות נגיש
לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע באופן שיבטיח לו נגישות למידע ולקבלת השירות. המידע יימסר לבקשת אדם עם מוגבלות באמצעות התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.
מוקד טלפוני נגיש
ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון: 03-5007000 9964*. נציגי שירות הלקוחות עוברים הדרכות בנוגע להסדרי הנגישות ומקבלים כלים מעשיים למתן שירות נגיש. מערכת ניתוב שיחות הטלפון הונגשה כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
באמצעות אתר האינטרנט טיקטמאסטר ניתן לרכוש כרטיס מונגש למתחם מיוחד המונגש לבעלי מוגבלויות.
הסדרי נגישות לקופות הכרטיסים
מידע זה מפורסם בהתאם למידע שקיבלנו ממרכזי הקופות.
אין אנו קשורים או אחראים לכל נושא הסדרי הנגישות הפיזיים המתקיימים באותם מרכזים. האחריות מוטלת על בעלי המרכז או מי מטעמו.
פארק גני יהושע - פארק הירקון
קופות נגישות - מותאמות לבעלי מוגבלויות, כיסאות גלגלים וללקויי שמיעה; כניסות - מובילי קהל נגישים משער 2; קיים תא שירותי נכים נגיש בצמוד למתחם המונגש; בצמוד למתחם המונגש יש דלפק נגיש למזנון לבעלי מוגבלויות; קיימות חניות מיוחדות המוקצות לבעלי מוגבלויות בחניון גני יהושע או בחניון הצמוד לשער 2 (על פי החלטת משטרת ישראל)
גני התערוכה – מרכז הירידים
הקופות במרכז הירידים תל-אביב נגישות לאנשים עם מוגבלויות , מרכז הירידים מספק מכשיר עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" המאפשרים חיבור ישיר למכשיר השמיעה וסינון רעשי רקע, קיימות חניות מיוחדות המוקצות לבעלי מוגבלות ע"פ חוק. בעל רכב הנושא תו נכה רשאי לחנות בחניוני מרכז הירידים ללא תשלום; המעברים מותאמים לאנשים עם מוגבלויות ולמעבר באמצעות כיסא גלגלים; בביתנים בעלי יותר מקומה אחת קיימות מעליות מקומת החניון הנמוכה ביותר ועד הקומה הגבוהה ביותר בביתן. בביתנים בעלי שני מפלסים קיימת מעלית נכים בתוך הביתן; במרכז הירידים תל אביב קיים ריהוט גן נגיש לנכים; אדם המוגבל בראייה רשאי להיכנס למרכז הירידים תל אביב בליווי חיית שירות.
אמפי לייב פארק ראשון לציון
קופות נגישות מותאמות לבעלי מוגבלויות, כיסאות גלגלים וללקויי שמיעה; בצמוד לחניית הנכים ישנה כניסה מונגשת שמובילה עד לאזור המונגש; במתחם השירותים ישנו תא שירותים מונגש (בשני צידי האמפי); קיים במזנון דלפק נגיש לבעלי מוגבלויות; ישנן מרפסות צפייה נגישות לבעלי מוגבלויות עם מלווה, ישנן חניות מיוחדות המוקצות לבעלי מוגבלויות בחניון מאחורי הבמה בצמד לשער של הכניסה מונגשת וחניית נכים בחזית האמפי (בחלק הצפוני).
קו רקיע - פארק אריאל שרון
קופות נגישות ומותאמות לאנשים עם מוגבלויות, כיסאות גלגלים וללקויי שמיעה; ישנה כניסה מונגשת שמובילה עד לאזור המונגש; במתחם השירותים ישנו תא שירותים, בדלפק המזנון יש דלפק הנגיש לאנשים עם מוגבלויות; קיימות חניות מיוחדות המוקצות לאנשים עם מוגבלויות בחניון העליון.
איצטדיון בלומפילד - תל אביב
באיצטדיון מקומות נגישים למתניידים בכיסא גלגלים הממוקמים כמפורט: יציע מזרחי - קומה 2 - 72+ 72 מלווים; יציע צפוני - 8 + 8 מלווים; יציע דרומי – 8+ 8 מלווים. לכל מקום נגיש קיימת חניה שמורה בקרבת האיצטדיון. כל בעל כרטיס נגיש חייב לקבל מראש תו חנייה מטיקטמאסטר בסמוך לאירוע.
רידינג 3 - נמל תל אביב
יש חניית נכים מסומנת בקרבת מקום; דרך ישרה עד שיפוע מתון מהחנייה/כביש לכניסה; דלת נגישה לכיסא גלגלים; יש שירותי נכים בתוך המקום; דרך נגישה עד לקופה בכיסא גלגלים, יש מקום צמוד למלווה.
האנגר 11 - נמל תל אביב
ישנן חניות נגישות מול הכניסה הראשית לאולם, הדלתות והמפלסים נגישים, יש שירותי נכים נגישים, קיימים מלצרים וסדרנים המיועדים לספק שירות נגיש, ריהוט נגיש באזורים מסוימים, ישנה לולאת השראה בקופות.
היכל התרבות - תל אביב
המעליות, המדרשות, מאחזי היד והשירותים נגישים; עמדות מידע נגישות למוגבלות פיזית וחושית, קיימת מערכת מידע קולי, שילוט הכוונה נגיש, מערכות שמע ואוזניות לכבדי שמיעה (אוזניות ניתן לקבל בעמדה בכניסה לאולם במסירת פיקדון). אנשים עם מוגבלות יכולים לקבל סיוע מצוות הסדרנים בהיכל בכל נושא שהם נדרשים לו וכן יכולים לפנות בנושא הנגישות בהיכל, לגברת חלי כהן במשרדי ההנהלה בטלפון 03-5430771/2.
מוזיאון האשליות - האנגר 26 נמל ת"א
מוזיאון האשליות בתל אביב נמצא במבנה 26 בחלקו הצפוני של נמל תל אביב.
בסמוך למבנה קיימות חניות נכים אשר מהן יש דרך נגישה עד לכניסה למוזיאון
קיימת כניסה נגישה למבנה המאפשרת גישה לאנשים עם מוגבלויות שונות.
כמו כן קיימת עמדת קבלה בגובה נגיש של 90 ס"מ.
במסדרון הראשי של המוזיאון קיימים שירותי נכים במידות תקינות הכוללים אבזור מלא.
המסדרון הראשי החוצה את כלל התצוגות הינו רחב מאוד ומאפשר התניידות גם לאנשים המסתייעים בכיסא גלגלים.
משכן אומנויות הבמה ב"ש
חניה נגישה – בחניית המשכן ישנם מספר מקומות חניה נגישים, המסומנים בצורה בולטת.
דרך נגישה – קיימות דרכי גישה נגישות ומעברים נוחים מהחניה, לאורך כל הדרך, עד לקופות, לבתי הקפה ולאולמות.
מעליות – המעליות מונגשות לנוחיות המבקרים. קיימת כריזה קולית, יחד עם כתב ברייל לצד הלחצנים. מידות המעליות תואמות לתקן על פי החוק.
בתי שימוש נגישים, התואמים את המידות התקניות על פי חוק, קיימים בכל מבואות המשכן ומאובזרים בלחצני מצוקה מסוג Call-Hear.
הריהוט בפינות ההמתנה ובבתי הקפה מכיל מושבים מותאמים לאנשים המתניידים בכיסא גלגלים.
מתקני שתיית המים נגישים ממוקמים באכסדראות ומאפשרים שימוש גם לאדם המתנייד בכיסא גלגלים.
תיאטרון גשר:
·הכניסה ללובי התיאטרון מונגשת לכיסאות גלגלים.
בלובי בתיאטרון ישנם שני תאי שירותים מונגשים.
בכניסה לאולם משני צידי האולם יש מעלונים עבור כסאות גלגלים.
בתוך האולם יש 6 מקומות לכיסאות גלגלים. 4 מקומות ברמה של שורה 6, ו-2 מקומות ברמה של שורה 7.
ישנן אוזניות להגברת השמע עבור באי התיאטרון שניתן לקבל בעמדת שירות לקוחות ללא תשלום (בתמורה לפיקדון של תעודה מזהה).
מעל הבמה ומשני צידי הבמה מוצבים מסכים לכתוביות המופעלים בכל הצגה (אין כתוביות בהצגות ילדים).
כל ההצגות מלוות בכתוביות בעברית ורוסית. לסירוגין מופעלות כתוביות באנגלית ורוסית.
חניות נכים: אין לתיאטרון חנית נכים/ חניה בכלל , מאחורי התיאטרון יש שתי חניות נכים ברחוב תרצה מול מסעדת ג'מה.
בנייני האומה ירושלים:
בחניוני בניני האומה קיימות חניות נכים ע"פ הקבוע בחוק. החניות ממוקמות במפלסי החניון השונים וסמוכות לכניסות הבניין / מעליות.
כל הכניסות הציבוריות לבניין הינן כניסות נגישות ומסומנות. הכניסות מותאמות לאנשים עם מוגבלויות ולמעבר עם כסא גלגלים.
בבנייני האומה מעליות המשמשות להגעה לאולמות הנמצאים במפלסים העליונים. מעליות הבניין מונגשות ע"י כריזה קולית, לחצני מישוש, רוחב דלתות ועוד.
כל המעברים והכניסות לאולמות בבניין מותאמים לאנשים עם מוגבלויות ולמעבר עם כסא גלגלים.
ברחבי הבניין מפוזרים שירותים המותאמים לנכים ע"פ הקבוע בחוק. השירותים נמצאים במפלסים השונים וסמוכים לאולמות הבניין. השירותים מסומנים באמצעות שילוט המותאם לאנשים עם מוגבלויות.
באולמות האודיטוריום בבניין ישנם כיסאות המותאמים לאנשים עם מוגבלות ולכסאות גלגלים. כסאות אלו מסומנים במפת האולם. בעת רכישת הכרטיסים יש לעדכן את משרד הכרטיסים בהתאם. כמו כן יש לעדכן את משרד הכרטיסים האם נדרש כסא למלווה.
באולמות הבניין מותקנת מערכת עזר ניידת לשמיעה הכוללת מקלטים אישיים , אוזניות ולולאות השראה. ניתן לקבל את הציוד ע"י פנייה לצוות הסדרנים המוצב באולם / לעמדת הביטחון בבניין.
טרמינל חיפה
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להנגיש את חוויית הביקור לכל אדם, בהתאם לצרכיו.
הסעה בתוך הנמל: לרשותנו רכב גדול המותאם להסעת אנשים עם כסא גלגלים או צרכי נגישות אחרים בתוך מתחם הנמל.
לאחר מעבר אוהל הבידוק, ניתן לבקש מהצוות הפניה למעלית. בתום הירידה במעלית, יחכה לכם רכב נגיש שיסיע אתכם ישירות אל הכניסה להאנגר הטרמינל – כך תחסך הליכה של כ־6–7 דקות בתוך שטח הנמל.
גישה לאוהל הבידוק: ההגעה אליו נעשית דרך גשר נגיש, אך מדובר בהליכה של כ־3 דקות.
לכן, אם קיימת קושי משמעותי בהליכה, אנו ממליצים להצטייד בכסא גלגלים או באביזר עזר מתאים למרחק זה.
חניה נגישה: אין ברשותנו חניון פרטי עם מקומות חניה נגישים.
מומלץ לחנות באחד החניונים הציבוריים הסמוכים – הקרוב ביותר הוא חניון רכבת מרכז השמונה.
בתוך המתחם: קיימת רמפה מוגבהת עבור בעלי צרכי נגישות, ובה כיסאות ישיבה.
בעלי תעודת נכה זכאים לכניסת מלווה אחד, אשר רשאי לעלות יחד איתם לרמפה ולשבת לצידם.
הסדרי נגישות למשרדי החברה
משרדי חברת טיקטמאסטר ממוקמים ברחוב הירקון 2, בני ברק, מגדל אלייד, קומה 19.
להלן הסדרי הנגישות למשרדי החברה:
- בסמוך למשרד ישנן חניות נכים נגישות מסומנות.
- המשרד ממוקם בקומה 19 בבניין והדרך אליו נגישה לאנשים עם מוגבלות.
- הכניסה למשרד נגישה לאנשים עם מוגבלויות.
- בכניסה למשרד ישנו אינטרקום.
- בבניין ישנה מעלית נגישה לאנשים עם מוגבלויות.
- ניתן להתנייד במשרד בעזרת כיסא גלגלים.
- במשרד קיימת עמדת שירות נגישה.
- במשרד ישנה מערכת עזר לשמיעה.
- ישנם תאי שירותים לנכים.
צוות החברה מאמין כי לכל אדם עם מוגבלות צריכה להיות היכולת להשתמש באתר האינטרנט בצורה שווה, מהנה וחווייתית.
באתר זה בוצעו שינויים והתאמות מיוחדות באמצעות הטכנולוגיה העדכנית והמתאימה ביותר לצרכי לקוחותינו והגולשים באתר. עם זאת חשוב לציין כי ייתכן וימצאו אלמנטים מסוימים שאינם מונגשים בצורה מלאה או נמצאים בתהליכי הנגשה לאנשים עם מוגבלות.
נתקלתם ברכיב שאינו נגיש באתר? פנו אלינו ואנו מבטיחים לבדוק לשפר אותו בהקדם האפשרי וכמובן להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בצורה מהירה, אישית ובהתאם לשביעות רצונכם.
פניות בנושא נגישות
לבירורים נוספים, שאלות או בקשות מיוחדות בנושא נגישות אתר האינטרנט ונגישות הקופות ומשרדי החברה ניתן ליצור עימנו קשר באמצעים הבאים:
טלפון: 03-5007000 , 9964*
כתובת למשלוח דואר: רחוב הירקון 2, בני ברק, מגדל אלייד
דואר אלקטרוני: info@ticketmaster.co.il
הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 10/01/2024