אנו יודעים שזה יכול להיות מתסכל לקבל הודעת שגיאה במהלך תהליך רכישת הכרטיסים, במיוחד עבור אירועים פופולריים ואנו מתנצלים עבור אי הנוחות שנגרמה. להלן סיבות אפשריות להודעות שגיאה וכיצד ניתן להימנע מהן בעתיד:
עוגיות וגרפיקה
עליך להגדיר את הדפדפן שלך כמסוגל לקבל עוגיות וגרפיקה בכדי שתוכל לרכוש כרטיסים מטיקטמאסטר ישראל. וודא שהמחשב שלך מוגדר לקבל קבצי Cookie וגרפיקה לפני שתנסה לבצע רכישה.
וודא ששום דבר לא חוסם את הדפדפן שלך לקבל קבצי Cookie, מה שיחסום גם את האתר שלנו להציב את פרטי הכרטיסים שלך בזיכרון הזמני של המחשב שלך הנחוץ לרכישת כרטיסים.
העסקה אינה פעילה יותר
הבעיה: שגיאה זו נגרמת מהפרעה לתהליך העסקה. במהלך רכישת הכרטיסים, המחשב שלנו או שלך איבדו גישה למערכות הכרטיסים שלנו. קבלת שגיאה זו פירושה שבקשתך לא הגיעה למערכת הכרטיסים.
הפתרון: אנא התחל את העסקה מהתחלה.
חרגת ממגבלת הזמן המיועדת לעמוד זה
הבעיה: שגיאה זו נגרמת כאשר מערכת הכרטיסים משחררת את המושבים מכיוון שהעסקה ארכה זמן רב מדי. יש לך רק חמש דקות לרכוש כרטיסים לאחר שטיקטמאסטר ישראל מראה לך אילו כרטיסים פנויים עומדים לרשותך.
הפתרון: חיבור אינטרנט איטי עלול לגרום לשגיאה זו. נסה להתנתק ואז להתחבר מחדש לאינטרנט שלך על מנת לנסות לשפר את המהירות. אנא שלחו מחדש את בקשת הכרטיס והשלמו את ההזמנה תוך שבע דקות.
Internal Error (WTS_ERROR - 23)
הבעיה: שגיאה זו מופיעה כאשר ברגע שאתה מגיש בקשה לכרטיסים, מחשב הכרטוס אינו יכול למצוא את מספר הכרטיסים שביקשת במקום כלשהו. אם בדקתם מקום ישיבה וקיבלתם את ההודעה הזו, כנראה שאותם כרטיסים לא זמינים לרכישה כעת. אנא נסה במועד מאוחר יותר או בחר כרטיסים אחרים לאירוע. עם זאת, עליך לבדוק שוב באתר מעת לעת, מכיוון שמושבים חדשים עשויים להיות זמינים.
הפתרון: בחר מושבים אחרים. במידה ומדובר במופע עמידה, נסה כמות כרטיסים קטנה יותר.