אנו שולחים מייל בשם "כרטיס בהדפסה ביתית (אסמכתה: #####)" מכתובת noreply@tmisrael.co.il בו נמצאים הכרטיסים שהוזמנו, אם אינך רואה אותם, הנה כמה דברים שתוכל לבדוק:
חפש את הכרטיסים בחשבונך באתר
במידה ואינך רואה את הכרטיסים במייל, תמיד תוכל להתחבר לחשבונך באתר שלנו ולמצוא את הכרטיסים תחת "הכרטיסים שלי". אם אינך רואה את ההזמנה כלל, אנא מלא את הטופס בתחתית העמוד או צור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו.
בדוק במייל לפי תאריך ביצוע ההזמנה
אנו שולחים את הכרטיסים במייל כחצי שעה לאחר ביצוע ההזמנה ולאחר הקבלה. אנא בדוק לפי התאריך והשעה שהזמנת את הכרטיסים.
בדוק בתיבות דואר נוספות
לעיתים, הכרטיסים מגיע לתיבת דואר הזבל או שבטעות נמחקים מתיבת הדואר הנכנס. אנא בדוק בכל התיקיות במייל האם הכרטיסים הגיעו לשם. לפעמים שרתי דואר מסויימים חוסמים קבלת הודעות בצירוף קבצים ואולי זו הסיבה לכך שלא קיבלתם את המייל. צרו איתנו קשר בטופס למטה או עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני ובקשו שנשלח לכם את הכרטיסים למייל חלופי.
שים לב!
- הכרטיסים נשלחים בהודעה נפרדת מהקבלה ויש להציג בכניסה את הכרטיסים ולא את הקבלה.
- למייל מצורף קובץ PDF יחיד ובו כל הכרטיסים שהוזמנו באותה הזמנה, כל כרטיס בעמוד נפרד. ניתן לשים לב לשוני בין הכרטיסים באמצעות הברקוד - השוני נמצא באמצע הברקוד ולא בסוף או ההתחלה (שכן הם זהים בין הכרטיסים).