אנו תמיד שואפים להפוך את רכישת הכרטיסים למהירה וקלה ככל האפשר. למרבה הצער, יתכנו פעמים שאתה נתקל בשגיאה במהלך ביצוע ההזמנה. אנו מבינים שזה יכול להיות מתסכל, לכן כדי לנסות להימנע מבעיות בעתיד, הסתכל ברשימה שלנו כאן:
האם גרפיקה ועוגיות מופעלות במחשב שלך?
אם הדפדפן שלך מוגדר לחסום קובצי עוגיות, הוא גם חוסם מאיתנו להכניס את פרטי המושבים שלך לזיכרון הזמני של המחשב שלך. אם איננו יכולים להחזיק את פרטי המושבים בדרך זו, איננו יכולים להמשיך בהזמנה. בדוק את העדפות הדפדפן שלך כדי לוודא שאתה יכול לקבל קובצי עוגיות וכי קובצי העוגיות אינם מוגבלים לאחזור על ידי השולח המקורי. זכור - העוגייה שלנו מוחזקת רק ב- RAM של המערכת שלך בזמן שהדפדפן פתוח, כך שהיא נמחקת ברגע שאתה סוגר את הדפדפן. שום דבר לא כתוב או נקרא מהכונן הקשיח שלך.
האם אתה ניגש לטיקטמאסטר דרך חיבור לאינטרנט ישיר, או שאתה משתמש בשרת פרוקסי?
חלק מספקי השירות המקוון משתמשים בשרת פרוקסי. שרתי פרוקסי שומרים עותקים של אתרים בשרת שלהם במקום לחבר משתמשים לאינטרנט או לאתר הספציפי המבוקש. ברוב המקרים זה עובד בסדר, אך שימוש בשרת פרוקסי עשוי למנוע ממך הזמנת כרטיסים מכיוון שאתה צריך לגשת ישירות למערכת הכרטיסים שלנו. אם אינך בטוח אם אתה ניגש לאינטרנט דרך שרת פרוקסי, בדוק שוב עם ספק שירותי האינטרנט שלך.
האם הפעלת JavaScript במחשב שלך?
לא ניתן לגשת לחלקים מהאתר שלנו, כמו תרשימי הישיבה שלנו ללא JavaScript - אם אתה מתקשה לטעון דף כראוי, ייתכן שזו הסיבה. בדוק את העדפות הדפדפן שלך כדי לוודא ש- JavaScript פעיל.
משתמש בטלפון נייד?
נסה להשתמש במחשב שולחני או במחשב נייד.