חשוב לנו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו בכל עת, כך שאם טעינו, אנו שמחים לשמוע על כך.
אנא שלחו את התלונה שלכם בכדי שנוכל להבין כיצד נוכל לעזור לכם וגם לשפר את השירות שלנו בעתיד. כדי לשלוח אלינו את תלונתך, פשוט לחץ על 'הגש בקשה' בתחתית הדף. בחר "כל דבר אחר" ואז בנושא "תלונות" - זה יבטיח שהתלונה תגיע לצוות הנכון.
מכיוון שאנו מוכרים כרטיסים בשם האירוע וחברת ההפקה, נצטרך לפעמים ליצור איתם קשר למידע נוסף לפני שנענה לתלונה שלך. תלונות יכולות להימשך עד 28 יום לפתרון, אך אנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.